Våga aldrig lita på någon

Allt är bara lögn och svek.
Finns inte någon som vågar stå rak i ryggen och säga vad som har hänt, vad de gjort.
Jag blir så arg hela tiden. Jag blir sviken hela tiden. Folk bara ljuger och bedrar.
Vad är det för fel på folk? Vad är det för fel på mig? Varför kan jag inte sluta lita på folk?
Jag tror jag är omsvärmad av helt fel folk! Jag känner inte många som inte har ljugit eller bedragit någon.
Varför? Om det är så, lämna då bara. Sluta håll på hela tiden. Var inte så jävla insöade på vad som "gäller".



Jag blir så äcklad av människor, av tjejer i första hand. De valsar runt och tror de kan bete sig hur som helst och att saker och ting inte kommer fram.
En sak att lära Er. VÄRLDEN ÄR LITEN!
Allt kommer att komma fram förr eller senare. Äcklad, jag blir så sjukt äcklad.
Jag hoppas verkligen och innerligen att dina värld kommer rasa samman inom en väldigt nära framtid.
Jag önskar dig inget gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0