Utnyttjad, lurad och medvetet!

Japp, det är precis det jag har blivit utsatt för.

Jag har blivit utnyttjad, lurad och förd bakom ljuset helt planerat och medvetet.
Känns förjävligt. Det är kanske inte är så konstigt. Men jag har under hela tiden misstänkt det själv, men inte fått något bekräftat men nu har jag det och har valt att gå vidare och inte se tillbaka.
Är mest besviken på mig själv att jag inte sett eller märk någonting tidigare. Att när jag kände min magkänsla säga nej, varför följde jag den inte? Svaret är enkelt.

Jag var kär...


När är det bara att kämpa vidare, livet tar inte slut. Det får inte vara slut, jag har så fruktansvärt mycket kvar att ge. Och ge till någon som är värd det och mig!
Kämpa på!!

Philip Munro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0