Hon är bara ett ångerfullt minne!

Jag kan fortfarande känna ilska när jag ser henne.
Nog inte lika mycket mot henne som mot mig själv. Jag blir påmind hela tiden om hur korkad jag var som inte gick efter min magkänsla.
Jag hade ju rätt hela tiden också. Hon var inget för mig. Hon var aldrig något för mig. Hon kommer aldrig att vara bli något för mig heller, annat än ett ångerfullt minne.
Jag har aldrig på så nära håll heller sett en Gold Digger, leta, utnytta och mjölka tills hon antingen tröttnar eller hittar någon "bättre och nyare".
Äcklas.
Jag äcklas av att se och höra hur hon beter sig.
Förorts tjej som inte mognat, inte vuxit upp. Bara är bländad av det hon ser, hon vill ha glamouren, hon vill ha champagnen.
Ingenting hon skulle kunna få därifrån hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0